2013. április 28., vasárnap

Sajtos pogi

Az a nagy igazság, hogy én már millió pogácsa receptjét próbáltam ki és sajnos nem találtam meg az igazit. Addig sütöttem, kóstoltam mígnem egyszer ez lett a vége, hogy alkottam egy saját receptet.
Remélem elnyeri tetszéseteket és kipróbáljátok.

Hozzávalók:

1 kg liszt
2 tojássárgája
1 ek. só
1 cs. sütőpor
50 dkg Rama
2 cs. élesztő
2 nagy pohár tejföl
2 tk. cukor
20 dkg sajt

A lisztet a sütőporral és a sóval elkevertem, majd elmorzsoltam a margarint. Az élesztőt a cukorral, tojások sárgájával és a tejföllel elkavartam majd a margarinos liszthez adtam és egy kerek cipót gyúrtam belőle.
Lisztezett deszkán nyújtottam, szaggattam és a tepsin pihentettem legalább 30 percet. Tojással megkentem a pogácsákat és reszelt sajtot szórtam rá. 180-200 C°-fokon szép pirosra sütöttem.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése