2013. április 28., vasárnap

Rácsos almás

Gyorsan valami édeset, valami finomat és ehhez a sütihez volt ma kedvem. Nálunk mindenki imádja az almás finomságokat. Ezért is kedveskedtem az én drágáimnak.

Hozzávalók:

50 dkg liszt
25 dkg Rama
1 cs. sütőpor
4 tojássárgája
2 ek. tejföl

2 kg alma
fahéj
cukor
búzadara /kb. 3 ek./
1 egész tojás

Az alma dinsztelésével kezdtem, hogy ne legyen túl forró amikor a tésztára kerül. Én nem reszelni szoktam az almát hanem szeletelni! Ízlés szerint cukor és fahéj kerül rá, majd a végén kevés búzadarát is keverek hozzá, hogy ha túl sok levet engedne az alma akkor ne áztassa el a tésztát.Ha ezzel megvagyunk akkor jöhet a tésztagyúrás. A tészta 2/3-át elnyújtjuk és az előzőleg zsírral kikent tepsibe rakjuk, aztán mehet rá az alma. A maradék 1/3-ból ceruza vastagságú rácsokat sodrunk rá. Tojással megkenjük és 180 C°-fokon 30 perc alatt készre sütjük.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése